Veelgestelde vragen

Vind het antwoord op uw vraag

Hoe werkt het?

De 5 stappen van inschrijven tot tekenen van de huurovereenkomst

Inschrijven en inloggen

Uitleg over inschrijven en inloggen

Mijn gegevens veranderen

Samenwonen, scheiden, overlijden, inkomen veranderen

Zoeken en reageren

Hoe zoekt u een woning en hoe reageert u op een advertentie

Aanbieden en toewijzen

Wat gebeurt er als u een woning vindt

Contact

Vindt u niet wat u zoekt? Neem contact met ons op

Uw vraag niet kunnen beantwoorden? Neem contact met ons op:
Bel, mail of kom langs

Heeft u een vraag over bepaalde woning? Bel, mail of kom langs bij de corporatie die de woning te huur aanbiedt.

Ook voor vragen over documenten, een woningaanbieding of het aanpassen van uw persoonsgegevens kunt u bij één van de deelnemende corporaties terecht.

 

 

Samenwerkende corporaties
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

Stel dan zelf makkelijk een nieuw wachtwoord in, óf vraag uw gebruikersnaam aan.

 

 

 

 

Nieuw wachtwoord aanvragen of gebruikersnaam opvragen
Een vraag over Huren Noord-Veluwe

Via dit formulier kunt u vragen stellen over:

  • Het betalen van uw inschrijfgeld
  • Bij problemen met inloggen
  • De werking van de website  www.hurennoordveluwe.nl

De helpdesk kan géén vragen beantwoorden over het toewijzen van woningen, urgentieaanvragen of het wijzigen van uw gegevens. Neem hiervoor altijd contact op met een van de corporaties.

Werking van de website